Related Posts with Thumbnails
Don't click this PoWKilLeR © button UNLESS you are dying in the sun ,,
關於我自己: 多重身份的壞友PoWKilLeR ,,=_=,,~Geeker,thinker,Concepts creator,palmist,a former AD,now founding the Chinese-novels online ,, ,, ,, 一位创意人,常年出卖概念和点子,精于掌相,目前转攻网络长篇小说,, ,,Email:powkiller.com@gmail.com Related Posts with Thumbnails

追蹤者

關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

2010年5月13日 星期四

能不能让我不去想你, 默然滴落脸上的,已分不清是雨是泪..

♥ 全部
♥ 末日
♥ 空间
♥ 成功
♥ 菩提
♥ 歌艺
♥ 哈哈
♥ 小说

※读不懂我的博文,那就不妨在此坦白的告诉你,您的慧根还未萌芽尚在砂尘混沌中..
首頁 |博文 |收藏 |說明 |語言 |商品 |服務 |隱私 |內容 |维基 |壞友PoWKilLeR
Next » Shop Now and Save at Amazon.com! [Translate this page]
Bookmarkand Share


怎么能夠 就这样的去远走高飞
狠心的丢下了我
怎么无情的 对我如弃履 不闻也不问
你是我曾经以为 可以陪伴终身的人
一直都把你奉为~我心中的女神
啊~啊~~风雨咆哮的夜
这一刻 是谁相依在您左右
这一刻 是谁在与你细语温存
能不能 让我不去想你...
默然 滴落脸上的 已分不清是雨是泪
怎么能夠 就这样的去远走高飞
狠心的丢下了我
怎么无情的 对我如弃履 不闻也不问
你是我曾经以为 可以陪伴终身的人
一直都~
把你奉为 我心中的女神
我的女神

大喊您的名字,大声的向你表白~我爱你,我深深的爱你

相关文章 :

嗯~嗯~你说过情比金坚,你说过爱我不渝...

你遗漏的~留在衣橱角落里的一套衣裙..

大喊您的名字,大声的向你表白~我爱你,我深深的爱你

防不了您的暗箭,网不住您不羁的心..

有关歌和艺的事..

最险毒的动物就是人类.因人懂得很多巩固势力的法术...

Thanks for Dropping By!..
齐来推广部落格..
powkiller-web-promotion
壞友PoWKilLeR~reAd it ..
You've read millions of websites, but you haven't read this one yet......
About壞友个人简介

Translation 翻譯 services这一刻是谁相依在您左右,这一刻是谁在与你细语温存..
已是年二十八,很多手头上的公务,必须在新年之前赶完..
http://powkiller.blogspot.com/
这是保活特具个人风 格的原创空间,文字未经授权,谢绝转载,Some rights reserved for my creative work.
有心捐助 壞友PoWKilLeR 充作创意基金的善翁仁士们,可联系 Email:ranger.power7712@gmail.com or powkiller.com@gmail.com


以下为机噐英译:
Buy Amazon Gift Certificates for the Holidays!
The following is the English translation of machine Qi:

How ruthless abandon me if a deaf nor asked to fulfill
I used to think you can accompany the person for life
Have always taken my heart you regarded as a Goddess ~

Ah ~ ah ~ ~ storm roaring night
This was the moment who is dependent on your left and right
This was the moment who is gentle with you whisper
I can not think of you ...
Dropping silent face impossible to tell Rain and tears

How can this go on fly away
Heartless, leaving me
How ruthless abandon me if not asked to fulfill a deaf
I used to think you can accompany the person for life
Always ~
You regarded as a goddess in my mind
My Goddess



~Networked~

沒有留言:

熱門文章

總網頁瀏覽量