Related Posts with Thumbnails
Don't click this PoWKilLeR © button UNLESS you are dying in the sun ,,
關於我自己: 多重身份的壞友PoWKilLeR ,,=_=,,~Geeker,thinker,Concepts creator,palmist,a former AD,now founding the Chinese-novels online ,, ,, ,, 一位创意人,常年出卖概念和点子,精于掌相,目前转攻网络长篇小说,, ,,Email:powkiller.com@gmail.com Related Posts with Thumbnails

追蹤者

關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

2010年6月18日 星期五

与你是那么的靠近又再靠近,心却有着一道无形的距离..

♥ 博文
♥ 末日
♥ 空间
♥ 成功
♥ 菩提
♥ 歌艺
♥ 哈哈
♥ 小说

※读不懂我的博文,那就不妨在此坦白的告诉你,您的慧根还未萌芽尚在砂尘混沌中..
首頁 |博文 |收藏 |說明 |語言 |商品 |服務 |隱私 |內容 |维基 |壞友PoWKilLeR
Next » Shop Now and Save at Amazon.com! [Translate this page]
Bookmarkand Share

看你牵住他的手 唔~唔~唔...
不要问我为什么 跟你跟上一条 又一条的街
这个答案 我还一直地在往自己的心里搜寻
要不是 您的身旁有了伴侣 我老早就会衝上前 把你问个彻底
与你是那么的靠近 又再靠近
心却有着一道无形的距离
低喊着你 这声音仍迴响在我的耳际
我的双脚 背叛了我 总不愿挪向前去~碰碰你
多优雅的步伐 啊~多迷人的背影
看你牵住他的手 唔~唔~唔...
不要问我为什么 跟你跟上一条 又一条的街
这个答案 我还一直地在往自己的心里搜寻
要不是 您的身旁有了伴侣 我老早就会衝上前 把你问个彻底
与你是那么的靠近 又再靠近
心却有着一道无形的距离
唔~唔~唔...
这是个不可告人的秘密

下一位..,这位仁兄是印度人,问:我5年前见过的...


相关文章 :

別提爱情!提一次都是痛,痛,痛,痛,,,

当您的唇压上我的唇..,啊~阳光多灿烂..

花猫从脚旁经过,你不经意的瞄了瞄,没有人知道你已..

这一刻是谁相依在您左右,这一刻是谁在与你细语温存..

嗯~嗯~你说过情比金坚,你说过爱我不渝...

演唱者的歌与艺..


最险毒的动物就是人类.因人懂得很多巩固势力的法术...
低喊着你,不要问我为什么?这是个不可告人的秘密

Thanks for Dropping By!..
齐来推广部落格..
powkiller-web-promotion

壞友PoWKilLeR~reAd it .. 別提爱情!提一次都是痛,痛,痛,痛,,,
You've read millions of websites, but you haven't read this one yet......
你曾浏览过万千的博客,而偏偏独漏了这一个,,
About:壞友个人简介











Translation 翻譯 services这一刻是谁相依在您左右,这一刻是谁在与你细语温存..
已是年二十八,很多手头上的公务,必须在新年之前赶完..
http://powkiller.blogspot.com/
这是保活極具个人风格的原创空间,文字未经授权,谢绝转载,Some rights reserved for my creative work.
有心捐助 壞友PoWKilLeR 充作创意基金的善翁仁士们,可联系 Email:ranger.power7712@gmail.com or powkiller.com@gmail.com


以下为机噐英译:
Buy Amazon Gift Certificates for the Holidays!
The following is the English translation of machine Qi:

See you holding his hand Do ~ Well ~ Well ...
Do not ask me why I keep up with you one at a street
The answer I have been in his heart to search
Either side with your partner before I washed up long ago would you ask a complete
And you are so close again near
It has an invisible heart distance

You're voice is still low cry echoes in my ears
My feet do not want to betray my total to ~ bumper you move forward
More elegant and more attractive pace ah ~ Shadow

See you holding his hand Do ~ Well ~ Well ...
Do not ask me why I keep up with you one at a street
The answer I have been in his heart to search
Either side with your partner before I washed up long ago would you ask a complete
And you are so close again near
It has an invisible heart distance

~ ~ Well Well Well ...
This is a hidden secret
~Networked~

沒有留言:

熱門文章

總網頁瀏覽量