Related Posts with Thumbnails
Don't click this PoWKilLeR © button UNLESS you are dying in the sun ,,
關於我自己: 多重身份的壞友PoWKilLeR ,,=_=,,~Geeker,thinker,Concepts creator,palmist,a former AD,now founding the Chinese-novels online ,, ,, ,, 一位创意人,常年出卖概念和点子,精于掌相,目前转攻网络长篇小说,, ,,Email:powkiller.com@gmail.com Related Posts with Thumbnails

追蹤者

關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

2010年7月14日 星期三

思念是件恼人的东西,总是在睡不着的时刻,会油然升起..

首頁 |博文 |收藏 |說明 |語言 |商品 |服務 |隱私 |內容 |维基 |壞友PoWKilLeR
Next » Shop Now and Save at Amazon.com! [Translate this page]
Bookmarkand Share


别问 我的真爱在那里
这个答案已被你偷了去
噢~
思念是件恼人的东西
总是在睡不着的时刻 会油然升起
赶它不走
来不及出席您的婚礼
更贴切的说 是我故意要缺席
我遥远的站到人群外
目送你对他说~"我愿意"的时候
我的心里在暗泣
是我俩的积怨太深 还是亲近不夠
致使自己今生不能得到你
谁对谁错
事到如今 已失去了爭执的义意
我的心里在暗泣
别问 我的真爱在那里
这个答案已被你偷了去
噢~
思念是件恼人的东西
总是在睡不着的时刻 会油然升起
赶它不走
挥之不去
别问 我的真爱在那里
这个答案已被你偷了去
...

你曾说过爱我永不变,你曾说过爱我到永远..

很想再与你漫步海边,迎着晚风,听你去细诉幽幽的哀怨.

低喊着你,不要问我为什么?这是个不可告人的秘密

別提爱情!提一次都是痛,痛,痛,痛,,,

花猫从脚旁经过,你不经意的瞄了瞄,没有人知道你已..

演唱者的歌与艺..


屁股是個什么詞?名詞對不對?不全對..我欠了老師..

(HOME)Click Here! 回返壞友主页

powkiller-web-promotion

齐来推广部落格..

謝谢您来看我..Thanks for Dropping By!..
Please leave your comments and suggestions, to enable the next one I can write better ..
请留下您的评语和建议,俾使我在下一篇,能写得更好..

以下为机噐英译:
Buy Amazon Gift Certificates for the Holidays!
The following is the English translation of machine Qi:

Do not ask where my true love
The answer has been stolen by you
Oh ~
Annoying thing missing is the piece
Always sleep time will invariably strikes
Driving them out
Lingering

No time to attend your wedding
More appropriately, purposely to absent
I am far to the crowd outside the station
Watched you said ~ "I do" when
My heart in An Qi
It's our deep grudges, or close enough
Exposing themselves to this life you can not get
Right or wrong
By now has lost meaning to the dispute
My heart in An Qi

Do not ask where my true love
The answer has been stolen by you
Oh ~
Annoying thing missing is the piece
Always sleep time will invariably strikes
Driving them out
Lingering

Do not ask where my true love
The answer has been stolen by you

~Networked~

1 則留言:

~育仔~ 提到...

宅男宅女出頭天 免費體驗90天 http://goo.gl/fUBE

熱門文章

總網頁瀏覽量