Related Posts with Thumbnails
Don't click this PoWKilLeR © button UNLESS you are dying in the sun ,,
關於我自己: 多重身份的壞友PoWKilLeR ,,=_=,,~Geeker,thinker,Concepts creator,palmist,a former AD,now founding the Chinese-novels online ,, ,, ,, 一位创意人,常年出卖概念和点子,精于掌相,目前转攻网络长篇小说,, ,,Email:powkiller.com@gmail.com Related Posts with Thumbnails

追蹤者

關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

2010年4月13日 星期二

已经豁出了我全部的情,现在心中所剩的~只有一个痛

powkiller-web-promotion
Next » [ Translate this page ] ~玩殘這個部 落格..~~

Bookmarkand Share

[推 荐]: 感觉(网络长篇小说)..


想到爱情 就想到你
想到爱情 就想到你
我再一次 跋涉千里 过了一山又一山
静静的 回到那小屋 轻轻的 推开窗门~
景物依旧 你没有回来...
你怎忘了我倆有过的一切 你怎忘了我倆有过的誓言
已经付出了我全部的爱 是否还是付得不够多
已经豁出了我全部的情 现在心中所剩的 ~只有一个痛
想到爱情 就想到你
想到爱情 就想到你
再一次 跋涉千里 过了一山又一山
静静的 回到那小屋 轻轻的 推开窗门~
景物依旧 你没有回来...

想到爱情 就想到你..

大喊您的名字,大声的向你表白~我爱你,我深深的爱你

相关文章 :

你遗漏的~留在衣橱角落里 的一套衣裙..

大喊您的名字,大声的向你表白~我爱你,我深深的爱你

防不了您的暗箭,网不住您不羁的心..

对我~你难道没有爱情?..恨不挥挥衣袖就此离去..

不管时事变幻,不管星转月移,你说过~你永远都不离开我

有关歌和艺的事..

最险毒的动物就是人类.因人懂得很多巩固势力的法术...

Thanks for Dropping By!..
齐来推广部落格..
View Full Profile

diHITT

Facebook

Google Buzz

Twitter

Assine nossos Feeds






powkiller-web-promotion
Translation 翻譯 services

这是保活特具个人风格的原创空间,文字未经授权,谢绝转载,Some rights reserved for my creative work.
有心捐助 壞友PoWKilLeR 充作创意基金的善翁仁士们,
可联系 Email:ranger.power7712@gmail.com or powkiller.com@gmail.com

以下为机噐英译:
The following is the English translation of machine Qi:


They think you think of love
They think you think of love

I once again traveling thousands of miles over the mountain another mountain
Quietly back to his room door softly opened the window ~
Scenery still you do not come back ...
How do you forget Wolia how you had all forgotten the oath had Wolia

Have paid all my love is still more than enough to pay
Have to exclude all my love now ~ only one left in the hearts of pain
You did not come back ...

They think you think of love
They think you think of love

I once again traveling thousands of miles over the mountain another mountain
Quietly back to his room door softly opened the window ~
Features you do not come back ... still

They think you think of love..
~Networked~

沒有留言:

熱門文章

總網頁瀏覽量